Branko Pilot d.o.o.Branko Pilot d.o.o.Branko Pilot d.o.o.
NaslovnaInfoPodrucjeTarifePravilaSibenikKontakti
|   Posada   |   Linkovi  |
Info HRV ENG TAL

Branko Pilot d.o.o. ured
Tvrtka BRANKO PILOT je osnovana 1997 godine privatnim kapitalom,i u 100 postotnom je vlasništvu kap. Branka Kovačeva. Tvrtka je na temelju državne koncesije i odobrenja Ministarstva Prometa i Veza RH, jedina osposobljena i ovlaštena za obavljanje peljarenja na području Lučke Kapetanije Šibenik.
Tvrtka je dobila prvu koncesiju na 5 godina 1997 godine, drugu koncesiju na 5 godina 2002 godine, treću koncesiju na 5 godina 2007 godine, četvrtu koncesiju do 11.12 2013 godine, kada je prestala sa radom-peljarenjem-pilotažom, jer je Ministarstvo dodjelilo koncesiju drugoj tvrtci.

Tvrtka Branko Pilot d.o.o. je prva privatna tvrtka za peljarenje-pilotažu u povjesti Luke Šibenik od njezinog nastanka. Kap. Branko Kovačev peljar-pilot, je prvi privatni peljar-pilot u povjesti Luke Šibenik i to od 01.09 1997 godine.
Kap. Branko Kovačev peljar-pilot je počeo raditi 01.09.1994. godine u Poduzeću Luka Šibenik, kao jedini pilot potpuno samostalno sve do 01.09.1997. godine, kada osniva privatnu tvrtku, i radi sam-potpuno samostalno sve do kraja 2013 godine.
Radi kvalitetnog rada i vrhunske usluge, tvrtka je kupila 1997 godine Villu Iris, u Hotelima Solaris-marina, gdje je smješten Peljarski-Pilotski ured sa svom potrebnom tehnikom, praktično 0.3 Nm od unutrašnje peljarske-pilotske postaje.

Do 11.12.2013. godine potpuno samostalno Kap.Kovačev Branko obavio je oko 15860 peljarenja-pilotaže.
U svojoj dvadesetogodišnjoj praksi Kap. Kovačev Branko peljar-pilot, je uveo i izveo dva puta najveći teretni brod u povjesti Luke Šibenik, najveći putnički brod u povjesti luke Šibenik i to dvanaest puta, tisuće megajahti, najveću megajahtu u Prokljan, kao i najveću megajahtu u Skradin.
Isto tako uveo je i izveo najveći teretni brod bez pogona sa neispravnim kormilom, krcat tereta i to sa šest tegljača čija je operacija uvođenja trajala 6 sati. Također je uveo i izveo sve cijevi za gradski kolektor, unatoč činjenici da je svaka cijev bila dugačka 550 metara, što je sa tegljem i tegljačima iznosilo oko 700 metara. Radi svih tih pomorskih podviga dobio je priznanje od Unprofora i Ifora za vrijeme Domovinskog rata, te je 2004 i 2005 godine godine nominiran za Plavu Vrpcu Vjesnika, gdje je dobio priznanje za učestvovanje, Plava Vrpca Vjesnika za podvige na moru.

Osnovna djelatnost tvrtke je lučko peljarenje u luci Šibenik i ostalim lukama područja Lučke kapetanije Šibenik, te obalno peljarenje cijelim morem Republike Hrvatske u dijelu unutrašnjih morskih voda i teritorijalnom moru do granica lučkog peljarenja, a odnosi se na brodove koji prevoze opasne tekuće kemikalije, tj. ukapljene plinove, a sve prema Pomorskom zakoniku RH od 2. veljače 1994. g.

Tvrtka je na temelju državne koncesije i odobrenja Ministarstva prometa i veza RH jedina osposobljena i ovlaštena za obavljanje peljarenja na području Lučke kapetanije Šibenik.

Peljarski brod
Dodatna djelatnost tvrtke je turizam i najam plovila. BRANKO PILOT danas ima tri uposlena djelatnika na poslovima peljarenja.

EMPAUdruzenje pomorskih peljara Hrvatske

Tvrtka Branko Pilot d.o.o. članica je Hrvatske
udruge pilota i Europske udruge pilota - EMPA.



Peljarski ured nalazi se neposredno 0,3 nautičke milje od unutrašnje pilotske stanice Luke Šibenik na adresi Vila Iris, Yacht Marina Solaris, Šibenik.


Cruiser Delfin Cruiser Delfin Cruiser Delfin
RO-RO Vladimir Vasilev 02.01.96. RO-RO Vladimir Vasilev 02.01.96. RO-RO Vladimir Vasilev 02.01.96.


developed by lemaxSadržaj