Dodatne
visine naknade za lučko peljarenje I.
primjenjuju se na naknadu A
i to u sljedećim slučajevima:
- kod peljarenja brodova (osim RO-RO
putničkih brodova) prilikom mijenjanja veza
u luci,
koje se tretira kao jedno peljarenje, osnovna naknada
A povećava se za 70%.
- u slučaju da je peljar prisiljen
čekati na mjestu ugovorenom za pružanje usluge
zbog kašnjenja broda
u dolasku/odlasku, zbog neotkazivanja dolaska/odlaska
broda,
čekanja na dizanje sidra,
nespremnosti instalacija ili veza samog broda, zbog kašnjenja vlasti
u obavljanju
carinskih i ostalih formalnosti, treba platiti naknadu
u iznosu od 150 kuna za svaki
sat čekanja.
- kod peljarenja broda namijenjenog
prijevozu nafte ili naftnih derivata, prijevoz
plina i kemikalija,
naknada
A povećava
se za 20%,
osim ako je prazan brod u posjedu "Svjedodžbe
o degazaciji
tankova".
- kod peljarenja tankera koji posjeduju
tankove odvojenog balasta, iste treba izuzimati
iz ukupne tonaže
broda, a prema podacima sa svjedođbe tankera.
- kod peljarenja RO-RO putničkih brodova naknada
A se umanjuje za 40%.
- kod peljarenja RO-RO putničkih brodova prilikom mijenjanja veza
u luci koje se tretira kao jedno
peljarenje, naknada A se povećava za
50%.
- u slučaju peljarenja broda bez
upotrebe brodskog pogona (stroja), odnosno
broda
s neispravnim kormilarskim uređajem, sidrenim vitlima,
vitlima za pritezanje broda, tj.
neispravnim tehničkim sredstvima neophodnim za obavljanje
manevra, naknada A
povećava se za 70%.
- u slučaju potrebe za angažiranjem drugog peljara, naknada
A se povećava za 50%.
- prijevoz peljara sa obale na
brod i obrnuto do unutarnje peljarske stanice
uračunat
je u osnovnu tarifu.
- za prijevoz peljara do vanjske peljarske stanice naplaćuje se naknada
za upotrebu peljarske
brodice u iznosu 70 KN po Nm.
-
za peljarenje brodova čija bruto tonaža prelazi onu navedenu u dotičnoj tabeli za
svaku dodatnu
tonu obračunava se 0,25
KN.
|